Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, July 30, 2008

အင္တာနက္သုံးစြဲသူ ဆုေတာင္း

အင္တာနက္ဂ်ာနယ္ Vol (9) No (28) စာမ်က္ႏွာ-၁၄ မွ ဟာသေလးတပုဒ္ပါလာတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔လုိ႔ user ေတြနဲ႔ ကုိက္ညီေနလုိ႔ ေဖာ္ျပေပးလုိက္တယ္ဗ်ာ။ 
@ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @ @


အုိ ဘုရားသခင္ - ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိး log on ၀င္တဲ့အခါမွာ စိတ္ပူပန္ျခင္းကင္းေအာင္ လမ္းျပေတာ္မူပါ။ ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးရဲ႕ browser ကေန download နဲ႔ upload လုပ္စဥ္မွာ ေကာင္းမြန္ေခ်ာေမြ႕ေအာင္ ေစာင္မေတာ္မူပါ။ ၀က္ဘ္ဆုိက္က ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးရဲ႕ password ကုိ မျငင္းဆန္ဘဲ ဆက္သြယ္မႈအၿမဲေကာင္းေနပါေစ။ နည္းပညာေထာက္ပံ့ကူညီမႈဟာ ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးရဲ႕ အနီးအနားမွာ အၿမဲရွိေနပါေစ။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ပ႐ုိဂရမ္ေတြဟာ ျပႆနာမျဖစ္ဘဲ အၿမဲ အဆင္ေျပ ေခ်ာေမြ႕ပါေစ။ Hard drive ဟာလည္း အၿမဲ backup လုပ္ထားၿပီးသားျဖစ္ပါေစ။ ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိးရဲ႕ကြန္ပ်ဴတာဟာ virus, worm, spyware နဲ႔ Malware ေတြ အၿမဲကင္းေ၀းပါေစ အရွင္ဘုရား။ ......... MZ

ပုံႏွိပ္စာလုံးရယူရန္

4 comments:

  1. ဟာ ဟ
    ဟုတ္တယ္ေနာ္...
    အဲဒီလိုပဲဆုေတာင္းေနရမယ့္ပံု.. :P

    ReplyDelete
  2. ဘုရားရွိခိုးရင္ ၾကည့္ဆိုဖို႔ ကူးထားတယ္ အစ္ကိုရုပ္ဆိုးေရ း)) တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆုိင္ မေန႔ကေတာင္ ညီမရံုးကစက္ virus ထိသြားေသးတယ္။ မနက္ကမွ ေကာင္းသြားတာ အစ္ကိုေရ...

    ReplyDelete
  3. အင္းဗ်ာ... က်ဳပ္တုိ႔ေတြအတြက္ေတာ့ အနေႏၲာအနႏၲ (၆) ပါးျဖစ္ေနၿပီ။ :D

    ReplyDelete

သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ စကားလုံးဟာ ေနာက္ ပုိ႕စ္တစ္ခုအတြက္ အာဟာရပါ။